зміст
на головну сторінку

Мирослав Ягода

Трійця варварів (маніфест)

 

З народного досвідчення - «вилізти на ряску»

З власного досвідчення - «якого хліба

тобі дитино - насущного»

Знак + А = А ?

Художник повинен поставити знак запитання, щоби віднайти себе і пройти до історії.

Він - як людина-катапульта вибирає вісь прагнення, тобто подорожує поза простором, як оса, яка вибирає собі ціль, кидаючись на ворога, що порушив її спокій. Хтось вибирає басейн, хтось дерево, а хтось може камінь. Пустеля трьох починається від лінії - край образу, що гнеться, ніби лук, з якого треба вистрелити в крапку і осягнути універсум. Блакитна крапка в кінці тунелю. Створіння власного контексту в історії, то вибір медитаційного варвара, який є злочинець в естетиці знищення або творення. Просіває його решето історії, він же буде падати дощем на ваші голови. Художник є звабником дівочих ліній і фарб; вирушає в незвичайні подорожі надчутливості - до кінця периферійного нейтрону почуттів.

Вперед - без зупинки-запізно!

Завжди в нас є щось з дерева.

Забудеш кінець початку.

Все нетривале стане тривалим.

Нуль стане правдою чисел.

Від Я до Я. Все випарується,

А = А! Я + GOD = А!

Починаючи від деструкції, тобто від цегляної стіни, художник веде до затиснутого п’ястуку і то є Гармонія. Все треба порівнювати: малювання картини, то танець шамана перед нею. То оргія фарб і гра світла з шаленою енергією, яка виходить поза картину.

Вийти поза картину, за її рамки - то зробити крок в Універсум. Пензлі сховані в голові. Зблиск картини щораз більше поглинає поза свідомість, як пожива для підсвідомого Я. В картині - в студію - сповнюється багато вимірність через внутрішньопредметне діяння.

Художник - блазень в ковпаку, половина в білому, половина в чорному - його сповідь в молодості приводить до аскетичності, як до Гори. Гіпнотизер гріха, людина яка після сповіді, тобто після акту творення, вичерпується як остаточний крок в Ніщо, який має досвід переможної поразки, створивши шедевр.

Чи можна проникнути з своїм золотим яйцем до нутра таємниці, тягнути цілий код живих і мертвих? Чорна дзюра втягує в себе все, що її оточує.

Релігія - гігієна.

Політика є накинута.

Незнана мова - то свідома мова.

Не вимовлена мова - то

Мова смерті та одкровення.

Малювання картини - то як кохання під час автомобільної аварії. Мистецтво - це є рецепторний люфт.

В стародавніх часах казали, що правдивим є (прекрасне - реальне), яке описувалось словом - Декорум, всі звірі і ціле діло існуюче і жодному людському праву не підлягаюче, тільки від Царя Небесного!!!

Я є маленька краплина в взаємопов’язаному світі. Мій ангел падає в Небо. Глибина вимірює висоту, невимовне. Зброя художника скерована до нутра - епіцентру Космосу. Ніщо дивиться наскрізь картини і збоку займається твоєю космічною здобиччю, як видіннями. Тим, що виходить поза горизонт, тим, який зайшов до забороненої кімнати в палаці - людина знаюча Ніщо.

3) Львів - місто - пивниця, в якому відбувається карнавальна забава зв’язана з багатьма стихіями, де варвар сидить в кріслі як Орфей і споглядає на свою гру - хвору уяву де щурі вигризли в його тілі дзюри. Орфей в забаві баче світ мертвих, але в ритм його музики і співу не всі вийдуть з спраги і з ядра Землі. Хочу намалювати стогін Землі - і то є правда!!

Яка тривалість неіснування ?!

Не бути - як це є?!

Через хребет - до рум’янців. Чи по галереї будуть ходити вовки і дивитись на народжену з піни і на Оголеного? Пошанований дає тобі код - з вузликів Землі - до вузлика Землі. Між ними сніг. Обдарувати своєю присутністю прийдешніх як в відбитку, в якому восковий портрет споглядає з ехом. Чи не трісне нитка життя: Чи затримаєш свою пам’ять в портреті соняшника, який відмірює час, керуючи безмежністю, на шляху або на надгробку існування чужих тіл?

Ті, які приходять з вогню не дозволять тобі ввійти в гру, тільки ти бавишся як тобі ввійти в гру, тільки ти бавишся, як та акула чи вовк в лісове братство. Хочу намалювати стогін Землі. Змучений. Лютий. З скреготом зубів, Трійця варварів дійте до триєдності.

Тлін падає на прах. Мистецтво - то кохати в собі і далекому ближньому Творця. Але найбільше мистецтво - то мистецтво виживання. О, мій Боже!!!

 

 Мирослав Ягода в рамках проекту студії Антресоля «Еклезіаст інша абетка»

 


ч
и
с
л
о

89

2018

на початок на головну сторінку