О, ти, його,
О, ти, його,
О, махатмо-його!
Оум.
Вдень і вночі слід пам’ятати про ґвану.
Ндурі знищує усі попередні прогрішення в амбахарі: у першій, другій
і третій.
Без курбхи не дістанеш правильної левітації.
Прачарунанда читта є постійним наслідком гукхналі, тому слід її практикувати
щоденно.
Кубурі сказав Шрі-Нудьї:
“Нір’яньгарбха – це Самштілакхпранцья. Не слід засмічувати своїм шра
чамом, а щалишити на дванадцять пальців довжиною дригкхи”.
Ще сказав Кубурі Шрі-Нудьї:
“Досягнеш успіху в терпінні, а терпіння - в успіхові. Увагою й зацікавленням
здобудеш собі наполегливість.”
Сказано бо:
“Дуірґа в тисячу разів сильніша за подхурбу й дорівнюється трьом кембаліка-сурґам.”
Кембаліка - жовтого кольору.
В обід слід медитувати на бхілакі.
Словник
для тих, хто здобув аеґергепху:
1. Віршу, вішрана
2. Гапана, гапна.
3. Самахи
4. Садхік’йн.
5. Пінгаліка.
6. Недь
7. Джхурга.
8. Урнханкальпа.
10. Сідахкха.
11. Сут-кхекра, тобто
11-а сванрапхпра.
12. Удришрарсханга.
13. Вія.
14. Гай’ябана.
15. Гардуґа.
16. Дапхнура.
17. Моулдабханд’я
18. Урдхарга.
19. Мудх’я.
20. Сушила.
21. Чарманда.
22. Джакантара.
23. Чарма.
24. Пиндирика.
Написано:
“Кожна сушукха, а їх 2587 штук, має ту особливість, що із них відомо
лише 112. Той, хто відкриє ще хоч одну, навіки здобуде джерваху”.
Ніколи не слід плутати слухові й духовні звуки. Бо крікхі має гауд.
Знаючи про це, ви легко здобудете дріхіку, а також нуті.
Матараса.
Аршарам.
Ундкура.
Після цього можна перейти до пісні, яка несе відпочинок:
ГІМН МНДНЯНАПАРИ
Явдихаю з подякою,
За те, що я можу вдихати.
Оум.
Явдихаю з подякою,
За те, що я можу
Видихати.
Оум.
Лише розумовий зір – і істинний, лише звуки шарамудьї – реальні.
Оум.
У шрупі ти сильний, бадьорий, енергійний.
Бхікті ж має 6 бх’як’якхій:
1,2,3,4,5,6.
1-а з них – нурі, 2-а – кхмекі, 3-я – хуп’я, 4-а дхматі, 5-а – аурі,
6-а – ндбагнені. Вони поділяються на два класи: на клас 1-й та клас
2-й (на рдагу й рад’ю). А також мунд’як’якікхур’ю. А потім знову об’єднуються
в дун.
Стоп! зупинися й подумай.
Потім запам’ятай:
“Гхардріка має 8 основ. Банхкі діє через них, що практикує безгрішність
і баніку. Однак це лише за умови, коли уджмелелі виконані повністю”.
Не слід збуджувати умбру без попередньої нкхаки.
Оскільки релігійне поняття “віра” не покриває значенням стану причетності,
слід завжди в таких випадках вживати “драпі”, яке, будучи взяте в
сансари, ближче підходить до суті поняття.
Пам’ятай, що навіть числа мають свій порядок.
Патамделі: якщо ти зможеш просидіти в одній джауні чотири джу, то
лише потім зможеш перейти до в’янді. І здобудеш право керувати своїм
розумом, гергепхою, а також почуттям.
Оум.
Богдан Жолдак (1948) – найбільший письменник (142 кг). Для широкого
загалу практично не відомий, зажив гучної слави як драматург, написавши
“Гопак-оперу Конотопська відьма” (за повістю Квітки-Основ’яненка). Мріє
переписати наново усю класику. Переживши клінічну смерть (наслідок безкоштовної
медобслуги) створив кілька філософських трактатів та напрямків: “Дзен-нудизм”,
“Джотхі-сутру” та “Махатму-йогу” - із останньою Ви, шановний читачу,
й маєте нагоду ознайомитись.